Subscribe:

Labels

Monday, June 23, 2014

ПРАВОПИС 3

Изедначување на согласките по звучност
Според тоа дали при образувањето на согласките треперат  или не треперат гласилките, тие се делат на звучни и безвучни.
звучни се: б, в, г, д, ѓ, з, ж, ѕ, џ.
безвучни се: п, ф, к, т, ќ, с, ш, ц, ч, х.
Ако се најде звучна согласка пред безвучна, тогаш таа преминува во безвучна и ќе се изедначи со безвучната- примери: врабче - врапче, одкине - откине, близка-блиска, предпријатие-претпријатие, сладко- слатко, одтука - оттука, одтаму - оттаму, градче - гратче.

1 comment:

Claudia Klein said...

Прывітанне, мяне завуць Клаўдыя Кляйн, я фінансавы супрацоўнік, я даю крэдыты і іншыя фінансавыя паслугі, і я прадстаўляю Spotcap Global Financial Services.

Spotcap Global Financial Services - гэта комплексная і надзейная крэдытная кампанія, і мы прапануем усе віды крэдытных паслуг, такіх як; Асабісты крэдыт, бізнес-крэдыт, іпатэчны крэдыт і многае іншае. Калі вам вельмі патрэбныя якія-небудзь крэдытныя паслугі, я параю вам звязацца з маёй фірмай праз | spotcapglobalservices@gmail.com | або адправіць тэкст у WhatsApp праз: +31642117819 | і атрымайце пазыку на свой рахунак на працягу 24 гадзін, таму што мы прапануем выдатныя паслугі па пазыцы па ўсім свеце.

Мы прапануем як доўгатэрміновыя, так і кароткатэрміновыя крэдыты, забяспечаныя і незабяспечаныя крэдыты, а таксама вы можаце пазычыць да 15 мільёнаў еўра з працэнтнай стаўкай 3% у год з перыядам пагашэння ад 1 да 30 гадоў. Мая кампанія дапаможа вам дасягнуць розных мэтаў з шырокім спектрам крэдытных прадуктаў.

Я прызнаю той факт, што атрыманне законнай пазыкі заўсёды было вялікай праблемай. Для людзей, якія маюць фінансавыя праблемы і патрабуюць іх вырашэння, многім людзям так цяжка атрымаць пазыку пад уласны капітал у мясцовых банках або іншых фінансавых установах з-за высокая працэнтная стаўка, недастатковае забеспячэнне, суадносіны запазычанасці і даходу, нізкі крэдытны бал або любыя іншыя прычыны

Няма больш часу чакання або напружаных візітаў у банк. Наш сэрвіс даступны 24/7 - вы можаце атрымаць крэдыт і здзейсніць транзакцыі ў любы час і ў любым месцы.

Мы прапануем 24-гадзінныя паслугі па крэдытах сусветнага ўзроўню. Для запытаў / пытанняў? - Адправіць ліст на | spotcapglobalservices@gmail.com | або адправіць тэкст у WhatsApp праз: +31642117819 | & Неадкладна атрымаеце адказ

Ваша сям'я, сябры і калегі не павінны ведаць, што ў вас мала грошай, проста напішыце нам, і вы атрымаеце пазыку.

Ваша фінансавая свабода ў вашых руках!!

Post a Comment