ПРЕСВЕТА БОГОРОДИЦА

Песната е  посветена на  големиот христијански празник Успение на Пресвета Богородица кој се прославува на 28 август.
      
Автор: Љубица Поповска
Ево и ова утро
коленичам и молитвам
пред твојата икона светла
Мајчице Богородице света.
Дај ми утеха помош и сила
за тагата што налегнала
во срце се свила.
Срцето ми е поделено
на два брега,
нив само мисла и
понекоја солза ги плиска,
а во душава тлее
љубов мајчинска.

На децата дај им топлина,мир
љубов,здравје,среќа секогаш
а топла мисла и поздрав
за мајката понекогаш.
За внуците
и настинката ме боли
чувај ги, пази ги
душава моја те моли.
Мајката е само мајка
мили и се и туѓите деца
мајката ги гледа
за среќата на своите чеда.
Откорни ја тагата
што во мене рие
дај срцето со молитва,
утеха да се напие.
Длабоко во душата
вдахни ми сила и верба
во иднина дај ми
со радоста средба.
За утеха и помош
Те молиме
Пресвета Богородице
Мајко сите,
со добрина и љубов
да ни ги осветлиш дните.
Божјата љубов
нас да не' грее
Божји благослов
над сите наши
најмили и дела
да се лее.
Со радост го чекаме
празникот твој
Пресветла Мајчице
и во молитвите мои.
 It's a morning and i kneel and pray
in front of your icon

Dear Mother of God.
Console me, help me, and give me strenght
 for the sorrow in my the heart .
My heart is divided
in two banks,
splased with only a thought and
occasional tear.
My soul is filled and glow with motherly love.

The poem is written in Honour of Mother of God -The Macedonian Orthodox celebrate Dormition of the Mother of God (Golema Bogorodica) on the 28 of august.

Macedonian timeline

Comments