Monday, September 11, 2017

ЅВЕЗДАТА ВОДИЛКА

Автор: Ванѓелко Лозаноски
Ако погрешив. Илјада пати ќе се извинев,.
И со денови ќе барав прошка.
И на ангелите
И светците ќе им се
поклонев и
Помолев
да ми простат.
И на крст ќе бакнев.
за вистината.
пред иконата

Но кога совеста и свеста
ми се како бисер
ќе се огревам
од нивната светлина.
И успечно
ќе чекорам гордо.
Тие кои ја плетеа мрежата
Верувам во Бога.

Сами ќе се заплетат,
испреплетат..
Помнам,со денови и месеци
колку и какви дела создадовме.
Тие се непроценливи
плодови на мудрата мисла.
Незаборавам, колку заедно силно ја љубевме
Ѕвездата сончева-водителка
Macedonian timeline

No comments:

Post a Comment

ЗАБЕГАНИОТ ДЕДО НОЕ

Расказ од Нове Младеновски Расказот ја доби третата награда на литературниот конкурс организиран од МЛД "Ванчо Николески" 2023...