The 12th-century
Jewish traveler Benjamin of Tudela visited Macedonia and described the Jewish
community in Salonica (Thessaloniki), noting they worked in the silk industry
and lived under difficult conditions. His detailed account of his travels, The
Itinerary of Benjamin of Tudela, provides valuable insight into the Jewish
communities and geography of the Middle Ages.
Benjamin of Tudela's Journey Through the Region
After traveling through Greece, Benjamin moved north into
Macedonia, specifically the city of Salonica.
He noted a community of 500 Jews in Salonica, highlighting their work in silk manufacture and their oppressive living conditions.
His journeys, which took place between approximately 1159
and 1173, also took him to Constantinople, Asia Minor, and the Middle East, and
he collected information on communities he did not personally visit.
By some modern historians as giving the most accurate description of every-day life in the Middle Ages. Written originally in Hebrew, it was translated into Latin and later became an extremely popular piece of Jewish literature in many languages. The modern reader might regard it as an exotic tale. But the author actually intended to give his contemporaries a factual account of his travels. What exactly did Benjamin plan to accomplish when he started out on his fantastic journey? At first, probably nothing but a pilgrimage to the Holy Land. which. despite the Crusades, retained a magic attraction for the pious Jew. A pilgrimage-an Aliyah-probably with the thought to stay there for the rest of his life. But the fact is that he did take the long road, stopping frequently, meeting people, visiting places, describing occupations and giving a demographic count of Jews in every town and country.
From hence the Traveller comes, in two Days to Alexandria, so called from Alexander the - Macedonian, whole ; the Antient Scite, being about a Mile long, and half a Mile broad. Here are the Remains of a Temple, ſeveral Sphinxes, and an Obeliſk near 20 Feet high. The Prieſts of Heliopolis were the moſt famous of all Egypt, for the Study of Philoſophy and Aſtronomy, and were the firſt that computed Time by Years, each 365 Days.
По патувањето низ Грција, Бенџамин се преселил на север во Македонија, поточно во градот Солун. Тој забележал заедница од 500 Евреи во Солун, истакнувајќи ја нивната работа во производството на свила и нивните угнетувачки услови за живот.
Неговите патувања, кои се случиле помеѓу приближно 1159 и 1173 година, го однеле и во Цариград, Мала Азија и Блискиот Исток, а тој собрал информации за заедниците што лично не ги посетил.
Некои современи историчари како давање на најточен опис на секојдневниот живот во средниот век. Напишано првично на хебрејски, било преведено на латински, а подоцна станало исклучително популарно дело од еврејската литература на многу јазици. Современиот читател може да го смета за егзотична приказна. Но, авторот всушност имал намера да им даде на своите современици фактички опис на своите патувања. Што точно планирал да постигне Бенјамин кога започнал на своето фантастично патување? На почетокот, веројатно ништо друго освен поклонение во Светата земја, кое, и покрај крстоносните војни, задржало магична привлечност за побожниот Евреин. Поклонение - алија - веројатно со мислата да остане таму до крајот на својот живот. Но, фактот е дека тој го поминал долгиот пат, често застанувајќи, среќавајќи луѓе, посетувајќи места, опишувајќи занимања и давајќи демографски број на Евреи во секој град и земја.
На страна 155 и 156 од книгата пишува за Александрија:
Оттука патникот доаѓа, за два дена, во Александрија, така наречена од Александар Македонски. Античкиот Скит, долг околу една милја и широк половина милја. Еве ги остатоците од храм, неколку сфинги и обелиск висок близу 20 стапки. Свештениците од Хелиополис биле најпознати од целиот Египет, по проучувањето на филозофијата и астрономијата, и биле првите што го пресметале времето по години, на секои 365 дена.
Не е Феникс што оживува од сопствената пепел, туку 4.4* од Македонија, кој го изградил овој најзначаен и најубав град, го украсил со палати и други згради и го обезбедил со ѕид од најубава изработка. Надвор од градот е Универзитетот на Аристо, рабинот или учителот на Александар: што е прекрасна и голема градба, во која има дваесет училишта, одделени едно од друго со мермерни столбови: кои порано ги посетувале студенти од сите делови на светот, кои доаѓале таму за да бидат поучени за светот на филозофот Аристо, што е Аристотел. Самиот Град лежи на повисоко место на земјата и се потпира на лакови под земја, преку подземните пасажи од кои луѓето можат да дојдат за јавноста. Делови од градот невидени; некои од овие пасажи се протегаат во должина од една милја; особено од Портата Расид, до Портата што води кон Морето; од која е направен и поплочен кеј, до самото Александриско пристаниште, кое се протега цела милја во Морето. Тука Александар изградил голема Кула, (3) наречена | Маграа,
© Macedonian Timeline 2025
No comments:
Post a Comment